אנחנו קונים כל מוצר דרך העיניים. מסתכלים קודם כל על האריזה והצורה ואחר כך על התוכן. בעולם שבו כל מוצר מוצע לנו באינספור ויראציות, עם עטיפות מפתות שמגיעות מחברות שונות, אריזת המוצר הופכת להיות אלמנט מפתח בבחירה של הלקוח, האם לרכוש את המוצר שלכם או לא.
האריזות שלך חייבות להיות מושכות לעין, בולטות בשטח ואיכותיות. עיצוב מקצועי של אריזות למוצרים שלכם, יגדיל את המכירות והעניין שיצרו המוצרים שלכם. בעולם תחרותי כל כך שבו חברות מתחרות ביניהן על כל קונה, איך אנחנו יכולים לעצב עבורכם אריזות שימגנטו את הלקוח המדוייק, שיקלעו בול?
מי הלקוחות שלכם? למשל בתחום מוצרי קוסמטיקה: האם מדובר בבנות נוער שקונות קוסמטיקה בפעם הראשונה? האם בנשים בוגרות שזקוקות לתכשירים לחידוש העור? אולי נשים מבוססות שמחפשות מוצרים יוקרתיים במיוחד?
דרך אחת להבין מה מדבר (וגם מה לא מדבר) אל הלקוחות שלכם, הוא לבדוק מה המתחרים עושים. אחרי שנכיר את המוצרים הדומים והמתחרים, הבחירות השיווקיות שלהם והצלחתם בשוק, נוכל לחשוב יצירתי ולהבין איך לתפוס את העין בין כל כך הרבה מוצרים של חברות שונות.
בעיצוב אריזות (למשל קוסמטיקה), אנחנו רוצים לשדר מסר ברור מאוד – מסר של יופי, של אסתטיקה, של בריאות ואפילו שמחה. עיצוב אריזות מוצרי הקוסמטיקה שלכם חייב להיות מושלם: ביחס לקהל היעד, למיתוג הכללי של החברה ולמיתוג שאר המוצרים שלה (עוד לא חשבתם על תהליך של מיתוג לעסק? קיראו כאן עוד בנוגע לזה), לפונקציונאליות של המוצר ולמסרים השיווקיים הייחודיים לו. אריזה טובה תהיה אריזה "מחוץ לקופסה", שתשבה את לב קהל היעד שלה ותאפשר שימוש נוח ושימור איכותי למוצר.
כל חברה היום יוצרת לעצמה שפה ויזואלית משלה, כך גם חברות קוסמטיקה. כדי לעצב אריזות קוסמטיקה שימשכו לקוחות, חשוב להתאים את האריזה למיתוג של החברה ולמוצרים אחרים.
צוות מעצבי האריזות מבית segev design חי ונושם מיתוג, ונשמח לחשוב על אריזות שיתאימו לקו הכללי של מוצרי החברה, למסר השיווקי של החברה ככלל ושל המוצר הספציפי בפרט, ועוד. המיתוג כולל התייחסות להיבטים הויזואליים בבחירה של צבעוניות ואלמנטים, ושפה גרפית אחידה. כך הלקוחות שלכם יוכלו לזהות שמדובר במוצר של החברה.
בעולם בו אנו חיים, האריזות משחקות תפקיד חשוב בדרכו של המוצר אל לב הלקוחות שלכם. אריזות מוצרים הן מתוחכמות ויזואלית ופונקציונאלית, מרהיבות, מיוחדות, ונושאות את המסר השיווקי בצורה מוקפדת. גם למוצר שלכם מגיעה אריזה מקצועית, שיווקית, ומוצלחת. לכן, חשוב שתעבדו עם אנשים שמבינים את המוצר והמותג שלכם, כאלה שיוכלו לתכנן, לעצב ולהדפיס עבורכם את האריזות שיתאימו למוצר וישרתו אתכם בצורה האפקטיבית ביותר. פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני והצעת מחיר, לעיצוב אריזות מוצרי הקוסמטיקה שלכם!
זה עשור וחצי שאני חי את עולם העיצוב, הקריאייטיב והפרסום. ביליתי שנים יפות במשרד הפרסום המעולה מקאן אריקסון, שם למדתי את רזי המקצוע, ואז עברתי לנהל את כל תחום הקריאייטיב במשרדים בורודה קפלן ואחר כך בנפתלי אברהם. במשרדי פרסום העבודה היא מוכוונת תוצאות וכל כולה רתימת העיצוב לטובת הגדלת העסקים.