מיה הרגישה שחסר לה משהו, שהמעצבת עושה בדיוק מה שהיא מבקשת אך לא מייעצת לה ומובילה אותה להשגת המטרות שלה. בתכנית הליווי השנתי במיתוג שלנו, מיה מצאה את מה שחיפשה, היא פשוט שלחה מייל וקיבלה את העיצובים שהיתה צריכה ואף הרבה מעבר.
מיה הרגישה שחסר לה משהו, שהמעצבת עושה בדיוק מה שהיא מבקשת אך לא מייעצת לה ומובילה אותה להשגת המטרות שלה. בתכנית הליווי השנתי במיתוג שלנו, מיה מצאה את מה שחיפשה, היא פשוט שלחה מייל וקיבלה את העיצובים שהיתה צריכה ואף הרבה מעבר.
זה עשור וחצי שאני חי את עולם העיצוב, הקריאייטיב והפרסום. ביליתי שנים יפות במשרד הפרסום המעולה מקאן אריקסון, שם למדתי את רזי המקצוע, ואז עברתי לנהל את כל תחום הקריאייטיב במשרדים בורודה קפלן ואחר כך בנפתלי אברהם. במשרדי פרסום העבודה היא מוכוונת תוצאות וכל כולה רתימת העיצוב לטובת הגדלת העסקים.