הלקוח: משק טל. בעידן שבו הקשר בין החקלאי ללקוח מתהדק, ויש חקלאים רבים שמוכרים את היבול באופן ישיר ללקוח, יצרנו מותג שמדבר ישירות ללקוח ומביא לו מגוון הכי רחב של פירות וירקות עד דלת הבית. השתמשנו בצבע כחול כהה במטרה לחזק גאווה מקומית ישראלית. היה לנו חשוב שמהמבט הראשון בלוגו, הלקוחות יבינו שמדובר במשק האקזוטי הרחב בארץ וניתן לראות זאת אכן, במבט הראשון בשפה שיצרנו. מומנים להתרשם. את השפה התאמנו לתוצרים המגוונים, כגון: ארגזים, מדבקות ומארזים בגדלים שונים.