קריאייטיב ומיתוג עסקי

כל עסק נמצא בתהליך של מיתוג עסקי. השאלה היא רק אם הוא עושה אותו נכון

השאלה הנשאלת היא, מה הלקוחות שלכם חושבים כאשר הם נחשפים לחומרים מטעם החברה או הארגון שלכם. האם התחושה המועברת מתאימה למסר השיווקי שלכם? האם הלקוח שנחשף ללוגו שלכם, לחתימה במייל, לעיצוב שלכם, מרגיש את המקצועיות, הקשר הבין-אישי עם הלקוחות, היצירתיות, העוצמה העסקית ובשורה התחתונה יכול לדמיין כיצד חשוב לו לעשות איתכם עסקים?
או שאולי המסר שלכם הוא "רק ליד"? אולי הכל נראה "סבבה", אבל לא מעביר, ויזואלית כמו גם ממש במילים, את המסר השיווקי העיקרי שלכם?
לא יודעים? לא בטוחים? זה הזמן להתקשר אלינו – ויפה שעה אחת קודם!

מה אנחנו עושים?

צוות המקצוענים של שגב דיזיין זמין להציע לכם חבילת מיתוג שתתאים בדיוק לצרכים שלכם – עם המון מחשבה אישית על הארגון שלכם, עם הבנה מעמיקה בנוגע למיקום שלכם בשוק התחרותי שבו אתם מתמודדים, ועם יכולת מקצועית ויצירתית להזניק את העסק שלכם קדימה.
נתחיל בתכנון אסטרטגיה, שבה נקבע – מהם המסרים שחשוב שהארגון יעביר בכל התקשרות עם לקוח / לקוח פוטנציאלי, ומה הדרך הכי טובה להעביר מסרים אלה.
משם, נמשיך בעיצוב מחודש של כל החומרים המקצועיים שלכם. זה כולל לוגו, חתימה במייל, ניירות עסק, פלאיירים, חומרים כתובים, ואפילו אתר האינטרנט של הארגון.
את התהליך הזה נעשה איתכם יד ביד, כי אנחנו רוצים שבסופו של יום, כשתסתכלו על כרטיס הביקור החדש שלכם, אתם תדעו שהלקוחות שלכם אוהבים את המסר שלכם, והם רוצים להתקשר אליכם.
מיתוג עסקי לעסקים קטנים כגדולים

אנחנו מאמינים שכל עסק צריך מיתוג עסקי. זה לא מספיק להשתמש בפונט מחוכם או לקנות איזה סמל מאתר שמציע ווקטורים בזול, להעמיד אותם זה ליד זה ולחשוב שיש לנו לוגו. זה לא מספיק "לזרוק" את הלוגו החדש שלכם בתחתית המייל ולחשוב שיש לכם חתימה במייל.
עם זאת, אנחנו מכירים בזה שבעוד יש ארגונים בעלי מחזור עסקים ורווחים גדול, שלא יכולים לוותר על תהליך המיתוג, בעוד עסקים קטנים יותר, שמחזור הרווחים שלהם קטן יותר, צריכים לוותר על יותר על מנת להרשות לעצמם תהליך של מיתוג עסקי מקצועי.
על מנת לאפשר לכל ארגון ניראות מקצועית, רצינית ואיכותית, ועל מנת לאפשר גם לכם להגדיל את יחסי ההמרה בין המתעניינים לאלה ש"סוגרים עיסקה", אנחנו מציעים שפע של חבילות מיתוג לעסקים, ובהחלט אפשר להרכיב חבילת מיתוג לעסקים קטנים שתאפשר לכם לעלות על הסוס ולהתחיל לרכב, אל עבר עולם מקצועי ורווחי יותר מזה שאתם עומדים בפניו כרגע.
התקשרו אלינו, וקבלו ייעוץ ראשוני עבור המיתוג העסקי שלכם – ללא התחייבות או תשלום!
נשמח לעמוד לרשותכם ולבנות לכם חבילת מיתוג שתתאים בדיוק לכם – שתעביר את המסר שלכם, בערוצים שאתם משתמשים בהם, במחיר שתוכלו להרשות לעצמכם, ובצורה שבה תרגישו שכל תהליך המיתוג מדייק את המסרים שלכם ומגדיל את קהל הלקוחות שלכם.
אז צרו קשר ממש עכשיו, דברו עם המומחים שלנו, ותתחילו להגדיל רווחיות!

אוקיי, אני רוצה מיתוג עסקי