תהליך בניית מותג למוצרי בית שמשנים את עיצוב הבית. CESTINO

הלקוח: יבואן מוצרים מעוצבים לבית. בחרנו בשם CESTINO (במבטא איטלקי) לשדר מסר של עיצוב (איטליה ארץ העיצוב) בשילוב הצבעוניות הנכונה גוונים של אפור כהה וכתום צבעים יחסית פשוטים בכדי לקבוע את המינונים המדוייקים של יוקרת המותג. נראה מליון דולר במחיר שווה לכל כיס, נתפס כהזדמנות. כחלק מבניית המותג התבקשנו למראה בינלאומי לכן, בנוסף לשם וללוגו, עיצבנו שפת מותג וספר חוקי מותג במטרה ליצור אחידות וחוקי שימוש בכל מקום בעולם. עיצוב ונראות המוצר, מדברת בעד עצמה לכן עיצבנו אריזה שמציגה את המוצר במלוא הדרו וללא תמונות רקע והסחות אחרות. בנינו שפת אייקונים ייחודית למותג שבאמצעותה ניתן להתמצא בין המוצרים הנוספים בסידרה.