עיצוב תוויות לסדרת יין. רצינו לתת למוצר וליין הטעים, תכונות אנושיות, כך קל יותר להתחבר למותג. אנו חושבים שבמקרה כמו זה, התוצאה פשוא מדברת בעד עצמה, מה דעתכם?
עיצוב תוויות לסדרת יין. רצינו לתת למוצר וליין הטעים, תכונות אנושיות, כך קל יותר להתחבר למותג. אנו חושבים שבמקרה כמו זה, התוצאה פשוא מדברת בעד עצמה, מה דעתכם?
זה עשור וחצי שאני חי את עולם העיצוב, הקריאייטיב והפרסום. ביליתי שנים יפות במשרד הפרסום המעולה מקאן אריקסון, שם למדתי את רזי המקצוע, ואז עברתי לנהל את כל תחום הקריאייטיב במשרדים בורודה קפלן ואחר כך בנפתלי אברהם. במשרדי פרסום העבודה היא מוכוונת תוצאות וכל כולה רתימת העיצוב לטובת הגדלת העסקים.